.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مستشرق: تریبون نماز جمعه از نامزد خاصی حمایت نمی کند

معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: تریبون نماز جمعه از نامزد خاصی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز ،مهدی مستشرق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه از ارزشهای اسلام و رهبری دفاع می کند.

وی افزود: بهترین تجمع های مردمی و ارزشی در جامعه اسلامی، تریبون نماز جمعه بوده که می تواند نقش اثرگذاری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه با مردم ارتباط چهره به چهره دارد، تصریح کرد: رسانه ها فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری(معظم له) در مورد افزایش حضور پرشور مردم در انتخابات را بیشتر اطلاع رسانی کنند.

مستشرق بیان داشت: ملت بزرگ ایران با گذشت سی و سال از انقلاب، در انتخابات های مختلف حضوری پررنگ داشته و همواره بر تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و پیروی از امام عظیم الشان پایبند هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارکه فجر افزود: امسال برنامه های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه خاصی در این خطه شهید پرور برگزار می شود.

مستشرق با بیان اینکه تریبون نماز جمعه در شهرهای استان، آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن تریبون نماز جمعه به مسئولان ارشد کشوری و استانی برای بیان عملکرد نظام ارزشمند و ولایی جمهوری اسلامی اعلام می کند، افزود: جشن های ایام الله دهه فجر امسال در روستاها با شکوه خاصی برگزار می شود.

وی بیان داشت: راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه سال 90 امسال با حضور اقشار مختلف مردم، طبقات سیاسی و اجتماعی با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین آحاد جامعه و با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لبیک 8 بهمن 1390
درود بر شما خادم بی ادعا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.